Välkommen

Välkommen till min blogg!

Den här bloggen är tänkt att innehålla mina små betraktelser om världen och samhället.

Sådant som jag förmodligen kommer att skriva mycket om är feminism och mångkultur. Om dom grejerna tycker jag INTE. Jag brukar kalla mig antifeminist.

Förmodligen kommer jag att skriva om andra saker också. Vi får se vart det tar vägen.

Jag är inte medlem i något politiskt parti, men röstade på Sverigedemokraterna i förra valet.

Om mig själv som person vill jag just nu inte säga något mer än att jag tillhör kategorin som feministerna älskar att hata: vit, medelålders man.


Kommentarer
Postat av: Krister Andersson

Skulle bara nämna att jag tillhör samma kategori som du du vet vit medelålders jag gillade dina tankar om mångkultur dellar din åsikt.

2007-04-05 @ 17:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback