Det är judarnas, homosexuellas och männens fel

Joe Labero sa nyligen så här i SJ:s tidning Kupé:

Jag har länge varit nära att få min egen show i Vegas. Men i slutändan tycks det omöjligt om man inte är homosexuell, jude eller amerikan. Ja, jag vill ju självklart inte låta fördomsfull, jag är bara krass. En blond svensk viking har svårt att hävda sig mot de hierarkier som styr i Vegas, där makten består av judiska buisnessyndikat, amerikanska dollarmiljonärer och homosexuella artistbokare.


I Sverige kan man naturligtvis inte säga så där. I Sverige har man bytt ut judar och homosexuella mot män.

Så här skulle det alltså se ut i Sverige:

Jag har länge varit nära att få min egen show Sverige. Men i slutändan tycks det omöjligt om man inte är man. Ja, jag vill ju självklart inte låta fördomsfull, jag är bara krass. En kvinna har svårt att hävda sig mot de hierarkier som styr i Sverige, där makten består av män.



Liten ordlista:

En person som ser en judisk överordning och vill göra något åt den är rasist.

En person som ser en manlig överordning och vill göra något åt den är feminist.


Även om feminister och rasister resonerar på samma sätt så finns det en uppenbar skillnad säger feministerna, och det är att det faktiskt finns en manlig överordning (till skillnad från rasisterna som hävdar att det faktiskt finns en judisk överordning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback