Ojoj Sarkozy...

Jag hör på nyheterna i SR att Sarkozy sagt att han nu, som nybliven president i Frankrike, vill försöka ena landet. Liknande hörde jag från presidentkandidat Obama i USA för några dagar sedan (jag minns inte exakta ordvalet, men han pratade om att han ville unite the people och sådana saker). Nu kommer säkert dessa båda herrar att anklagas för rasism och nazism av det svenska etablissemanget. Jo. För Sverigedemokraterna pratar ju om det här att försöka ena landet, och då blir partiet beskyllt för rasism och nazism. Så det samma gäller väl för Sarkozy och Obama nu antar jag? Eller är det så att det kommer att ses som helt ok att försöka ena Frankrike och USA men inte Sverige? Ja, så är det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback