Nu har norrmännen varit i farten igen!

Jag ser och hör i media idag att två diplomater utvisades förra året för att ha spionerat på landsmän i Sverige. Inget land nämns men som alltid när man diskuterar invandring så får man ju höra att dom flesta invandrarna i Sverige kommer från Norge och Finland. Så faan Norge och FInland: sluta spionera i Sverige! Annars skickar vi skidtrupperna på er vid nästa istid!

Jag var såklart ironisk här men så går det när man alltid får skrivet på näsan att dom flesta invandrarna kommer från Norden när man påpekar dom kulturella problem som en stor invandring innebär. Jag vet lika lite som ni varifrån dom utvisade diplomaterna kommer men låt mig ändå gissa att det inte är från Norge eller Finland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback