Feminist tillåts delta i TV4s underhållningsprogram

Idag presenterades alla deltagare i nästa säsong av Let's dance i TV4. En av deltagarna är Gudrun Schyman (FI). Hon säger att hon tycker det blir en bra inledning på Feministiskt initiativs valkampanj.

Jag kan inte låta bli att tänka på att för bara några veckor sedan så stoppades Jimmie Åkessons (SD) medverkan i TV-programmet Parlamentet i TV4. Han hade bjudits in av produktionsbolaget men när TV4s ledning fick höra talas om det så sa dom absolut nej till att han skulle få vara med i ett underhållningsprogram i kanalen.

Men nu tillåter dom alltså en feminist vara med...

Tycker ni att jag är helt ute och cyklar om jag påstår att Sverigedemokraterna särbehandlas negativt i media?

Kommentarer
Postat av: vmm

Demokratbloggen (demokratibloggen) respekterade inte min önskan om att inte posta länkar till sin blogg i kommentarerna här och därför måste jag tyvärr banna Demokratbloggen från att posta kommentarer här. Så kan det gå.

2009-12-04 @ 13:28:57
Postat av: Adam Weisshaupt

Naturligtvis helt rätt vmm då vi varken är rasister eller könsrasister. Du är en klok man som förtjänar mer cred:-)

2009-12-05 @ 00:34:51
Postat av: vmm

Tack för dom orden, Adam!

2009-12-06 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback